មុខងារ sale and Marketing ទទួលខុសត្រូវលើការលក់ផលិតផលនិងសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Marketingគឺជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយការកំណត់អតថិជនសម្រាប់ផលិតផលនិងសេវាកម្មក្រុមហ៊ុនកំណត់នូវអ្វីដែលពួកគេត្រូវការនិងចង់បានធ្វើផែនការនិងអភិវឌ្ឍន៏ផលិតផលនិងសេវាកម្មដើម្បីបំពេញតម្រូវការពួកគេហើយផ្សព្វផ្សាយផលិតផលនិងសេវាកម្មទាំងនោះ។ ការលក់គឺជាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការទាក់ទងអតិថិជន ការលកល់ផលិតផលនិងសេវា ការទទួល យកការបញ្ជាទិញហើយនឹងការតាមដានការលក់។
តារាងខាងក្រោមបង្ហាញថាប្រព័ន្ធពត៏មានត្រូវបានប្រើនៅក្នុងមុខងារ sales and Marketingក្នុងវិធីជាច្រើន។នៅកម្រិត យុទ្ធសាស្រ្តSale and Marketing Sytem ត្រួតពិនិត្យទោលើនិន្នាការដែលប៉ះពាល់ទៅលើឪកាសលក់និងផលិត ផលថ្មីៗការធ្វើផែនការគាំទ្រសម្រាប់ផលិតផលថ្មីហើយនិងត្រួពិនិត្យសកម្មភាពរបស់ដៃគូរប្រកួតប្រជែង។
System
|
Description
|
Organizational Level
|
ដំណើការបញ្ជាទិញ
Order
Processing
|
បញ្ចូល ដំណើរការ និងជម្រុញ ការបញ្ជាទិញ
Enter ,
Process, and track orders
|
Operational
|
ការវិភាគទីផ្សារ
Market
analysis
|
កំនត់អតិថិជននិងទីផ្សារដោយអ្នកប្រើបា្រស់
ទិន្នន័យលើភូមិសាស្រ្ត ទីផ្សារ ឥរិយាបថអ្នកប្រើបា្រស់និងនិន្នាការពាក់ព័ន្ធ
Identify
customer and markets using data on demographics, markets, consumer behavior
,and trends.
|
Knowledge
|
វិភាគតម្លៃ
Pricing
analysis
|
ការកំណត់តម្លៃសម្រាប់ផលិតផលនិងសេវា
Determine
prices for products and services
|
Management
|
ការព្យាករណ៏និន្នាការលក់
Sales trend forecasting
|
រៀបចំការព្យាករណ៏លក់ក្នុងពេល៥ឆ្នាំ
Prepare
5-year sales forecasts
|
Strategic
|
0 comments:
Post a Comment