Saturday, June 29, 2013

តើE-commerce មានប្រយោជន៏អ្វីខ្លះចំពោះក្រុមហ៊ុន?ចូរពន្យល់ចំនាត់ថ្នាក់នៃE-commerceនីមួយៗ

E-commercបង្កើតឲ្យមានការប្រកួតប្រជែងលើការគ្រប់គ្រង ការរៀបចំចាត់ចែងនិងបញ្ហាចប្ចេកវិទ្យាតែងតែបានលើកឡើងដើម្បីឲ្យទទួលបានផលចំណេញ។ តាមរយ:យើងអាចផ្តោតសំខាន់លើអត្ថប្រយោេះន៏នៃកសារធ្វើសម្មាហរណកម្មពត៏ មាននៅទូទាំងសហគ្រាសដោយបង្កើតនូវហេ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធIT ដែលពត៏មានអាចហូរយ៉ាងលឿនពីផ្នែកមួយនៃក្រុមហ៊ុនមួយទៀតនិងពីក្រុមហ៊ុនទៅអតិថិជន អ្នកផ្គត់ផ្គង់ និងដៃគូរអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនក្នុងការបង្រួមក្ឲ្យក្លាយជារុមហ៊ុនទំនើវ។
ក បច្ចេកវិទ្យាអ៊ីនធើណែតនិងក្រុុមហ៊ុនទំនើច
E-commerceផ្តល់ឲ្យអាជីវកម្មនៃមធ្យោបាយកាន់តែងាយស្រួលថែមទៀតក្នុងការភ្ជាប់អាជីវកម្មដទៃទៀតនិងមនុស្សម្នាក់ក្នុងតំលៃមួយសមរម្យ តំលៃថោក វាផ្តល់ឲ្យនូវសំណុំបច្ចេកវិទ្យាជាសកលនិងងាយស្រួលប្រើប្រាស់និងស្តង់ដារល្អដែលអាចត្រូវបានបានសម្របដោយក្រុមហ៊ុនទាំងឡាយមិនថាពួកគេកំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធកំព្យូទ័រអ្វីឬបណ្តាញកំព្យូទ័រអ្វីឡើយ ដៃគូរជំនួញអាចធ្វើការ ទំនាក់ទំនងផ្ទាល់ជាមួយដោយមិនចាំបាច់អនុសាខាហើយមិនចាំបាច់មាននីតិវិធីការងារច្រើនស្រទាប់ដែលគ្មានប្រសិធិ្ធភាពគឺមានលទ្ធភាពចំពោះអតិថិជន២៤ម៉ោងក្នុង១ថ្ងៃផលិតផលផ្អែកលើពត៏មានមួយចំនួនដូជាsoftware music Videoអាត្រុវបានបែងចែកដោយផ្ទាស់តាមអ៊ីនធើណែត អ្នកលក់រាយនៃប្រភេទផលិតផលនិងសេវាកម្មផ្សេងទៀតអាចប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណែតដើម្បីចែកចាយផលិតផលដូចជាកំណត់ថ្លៃផលិតផល ជម្រើស លទ្ធភាព និងពេលវាលាចែកចាយដោយផ្ទាល់តាមរយ:អ៊ីនធើណេត អ្នកលក់រាយនៃប្រភេទផលិតផលនិងសេវាកម្មផ្សេងទៀត អាចប្រើប្រាស់អ៊ីនធើណេតដើម្បីចែកចាយទាក់ទងទៅនឹងទមនិញេបស់ពួកគេដូចជា ការកំណត់ថ្លៃផលិតផល ជម្រើស លទ្ធភាព និងពេលវេលាចែកចាយ។ ប្រព័ន្ធអ៊នធើណេតអាចជំនួសប្រព័ន្ធចែកចាយដែលមានស្រាប់ ឬអាចពង្រីកបានធំជាងមុនដោយបង្កើតនូវហាងលក់ដុរសម្រាប់ទាក់ទាញនិងបម្រើអតិថិជនថ្មីៗមិនអាចទ្រាំទ្រក្រុមហ។ុន។ជាក់ស្តែងការបញ្ចុះតម្លៃននៅបណ្តាញ(Web-Based)ឈ្មួញកណ្តាលបាននទាក់ទាញយកអតិថិជនថ្មីៗដែលមិនអាចទ្រាំទ្រការចំណាយក្នុងតម្លៃខ្ពស់ដែលគិតថ្លែដោយឈ្មួញធម្មតា ហើយនិងក្រុមហ៊ុនសេវាហិរញ្ញវត្ថុ។
តារាងខាក្រោមនេះជាឧទាហរណ៏នៃប្រតិបត្តិការកាត់បន្ថយថ្លៃដើមពីអ៊ីនធើណេត ការដោះស្រាយប្រតិបត្តិការជាលក្ខណអេឡិតត្រូនិចអាចជួយកាត់បន្ថយថ្លៃដើមនិងពេលវេលាចែកចាយសម្ារប់ទំនិញមួយចំនួនជាពិសេសទំនិញដែ
ទំនើបសុទ្ធសាធដូចជា software, Text product, Image, and Video ពីព្រោះផលិតផលទាំងអស់នេះអាចត្រូវបានគេចែកចាយនៅលើអ៊ីនធើណែតនាសម័យអេឡិចត្រូនិច។
E-commerce saving by Category

Traditional System
Internet
Percent Saving
Airline
8$
1$
87%
Banking
1.08$
$0.13
89%
Bill Payment
$2.22 to$ 3.32
$0.6 to $1.10
71%to 67%
Term Life- Insurance Policy
$400 to$ 700
$200  to $350
50%
Software
$15
$0.20 to $0.50
97% to99%
ខ គម្រូអាំជីវម្មថ្មីនិងការស្នើតំលៃ

អ៊ីនធើណែតបានណែនាំនូវការផ្លាស់ប្តូរធំៗក្នុងរបៀបដែលក្រុមហ៊ុនធ្វើអាជីវកម្មវាបាននាំយកនូវការធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំងក្នុងថ្លៃដើមសម្រាប់ការការបង្កើត ការបញ្ជុន និងការរក្សាទុកពត៏មាននៅពេលដែលកំពុងបង្កើតពត៏មាននោះកាន់តែទូលំទូលាយប្រជាជរាប់លាននាក់បានបាន្លាស់់ប្តូរចំនួនពត៏មានជាច្រើនមហិមាជាច្រើនគ្រប់ពេលវេលានិងស្ទើរតែឥតគិតថ្លៃ កាលពីមុនពត៏មាននិងលតផលសេវា តែងតែត្រូវបានគេបញ្ចូលជាមួយសង្វាក់នៃតម្លៃជាក់ស្តែងសម្រាប់ផលិតផលសេវាទាំងអស់នោះប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ចង់រកអំពីលក្ខណ: ទ្រង់ទ្រាយ តម្លៃនិងលទ្ធភាពនៃទូទឹកកកមួយឬក៏រថយន្តមួយគ្រឿងអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងនោះត្ រូវតែចូលរកមើលនៅក្នុងហាងលក់រាយដែលលក់លិតផលទាំងនោះ។ការប្រើធៀបថ្លៃដើមនៃការដឹកជញ្ជូនមានតម្លៃខ្ពស់ណាស់ពីព្រោះមនុសត្រូវតែធ្វើដំណើរផ្ទាល់ពីហាងមួយទៅហាងមួយ។
អ៊ីនធើណែតបានផ្ាស់ប្តូរទំនាក់ទំនងនោះ៊នៅពេលដែលគ្រប់គ្នាបានភ្ជាប់ជាអេឡិចត្រូនិចពត៏មានអំពីផលិតផលនិងសេវាអាចហូរចូលដោយខ្លួនឯងដោយផ្ទាល់និងគ្រប់ពេលវេលាទៅកាន់អតិថិជន ការភ្ជាប់ជាធម្មមតារវាងលំហូរផ លិតផល និងលំហូរពត៏មានទាក់ទងនឹងផលិតផលត្រូវបានគេធ្វើឲ្យខូច ពត៏មានគឺមិនត្រូវបានគេកំនត់អំពីវិធីសាស្រ្តចែកចាយដោយផ្ទាល់និងធម្មតាទេ អតិថិជនអាចស្វែករកផលិតលដោយខ្លួនឯងនៅលើបណ្តាញនិងទិញវាដោយ ផ្ទាល់ពីអ្នកផ្គត់ ផ្គងជំនួសឲ្យការទិញនូវអនុចែកចាយដូចជាហាងលក់រាយជាដើម។
ការបំបែកពត៏មានពីសង្វាក់ថ្លៃធម្មតាគឺកំពុងតែមានផលប៉ះពាល់ជាអវិជ្ជមានទៅលើគម្រូអាជីវកម្មចាស់ហើយកំពុងបង្កើតគម្រូអាជីវកម្មថ្មី។
ការផ្លាស់ប្តូរសេដ្ឋកិច្ចដោយសាពត៏មាន
អ៊ីនធើណេតបំបែកសំនុំពត៏មាន។កង្វះខាតពត៨មានកើតមានឡើងនៅពេលដែលភាគីមួយស្ថិតនៅក្នុងប្រតិបត្តិការពត៨មានជាច្រើនដែលសំខាន់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការសម្រាប់ភាគីដទៃ ពត៏មានអចកំនត់នុវអំណាចនៃចចារទៅ តម្លៃដែលជាប់ពាក់ព័ន្ធគ្នាឧទាហរណ៏នៃការលក់រាយដែលលេចចេញនូវបណ្តាញមាននូវភាពលំអៀងនៃពត៏មានដែលគេបានប្រកាសទុកជាមុនរវាងអ្នកលក់ដំហើយនិងអតិថិជន។
មានតែអ្នកលក់ប៉ុននោះដែលដឹងពីតម្លៃរបស់អ្នកផលិតហើយវាលំបាកសម្រាប់អតិថិជនដើម្បីទិញក្នុងតម្លៃណាមួយដែល្អបំផុត។ចំណូលបន្ថែមរបស់អ្នកលក់ដុំពឹងផ្អែកទៅលើភាពមិនស៊ីសង្វាក់នៃប្រព័ន្ធពត៏មាន។នាពេលបច្ចុប្បន្នអ្នក      ប្ប្រើប្រាស់មានលទ្ធភាពប្រើប្រាស់វេបសាយដ៏ច្រើនដែលបានផ្តល់ឲ្យននូវពត៏មានអំពីថ្លៃដែលមានការប្រកួតប្រជែងច្រើនហើយភាគប្រើននៃអ្នកទិញផ្ទាល់ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេតសើម្បីទិញដោយផ្ទាល់ អ៊ីនធើណេតបានជួយអាជិវកម្មស្វែងរកនូវការទិញពីក្រុមហ៊ុនដទៃដើម្បីកាត់បន្ថយភាពលំអៀងនៃពត៏មាននិងដើម្បីកំណត់លក្ខខណ្ធដ៏ប្រសើរមួយ។មុនមានអ៊ីនធើណេតអាជីវកម្មក្រុមហ៊ុនត្រូវតែបង្កើតការដើដូររវាងRichness and Reach នៃពត៏មានរបស់ពួកគេ។

Richness សំដៅលើភាពស៊ីជម្រៅនិងលំអិតនៃពត៏មានបរិមាណពត៏មាននៃក្រុមហ៊ុនអាចទៅដល់ទថិថិជនក៏ដូចជាពត៏មានដែលក្រុមហ៊ុនប្រមូលបានពីក្រុមហ៊ុន។
Reachសំដៅលើមមធ្យោបាយដែលមនសុ្សជាច្រើនក្នុងក្រុមមហ៊ុនមួយអាចភ្ជាប់ជាមួយនឹងរបៀបដែលផលិតផលជាច្រើនដែលក្រុមហ៊ុនអាចផ្ទត់ផ្គង់ដល់មនុស្សទាំងអស់នោះ។អន្តរកម្មទាំងនេះគឺថ្លៃណាស់សមម្រាប់ក្រុមហ៊ុនពីព្រោះ អាចត្រឹមតែ បម្រើអតិថិជនបានតិចតួចប៉ុនោះ។ការផ្សព្វផ្សាយតាមការសែតនិងទូទរស្សន៏អាចមានដល់មនសុ្សរាប់លាន់នាក់ដែលមានតម្លៃយ៉ាងថោកប៉ន្តែពត៏មានដែលពួកគេផ្តល់ឲ្យគឺមានកម្រិត។វាធ្លាប់មានតម្លៃខ្ញស់សម្រាប់អាជីវកម្មចាស់ៗដើម្បីមានRichness and Reach។
គម្រូអាជីវកម្មអ៊ីនធើណេត
អ៊ីនធើណេតអាចជួយឲ្យក្រុមហ៊ុនអាចបង្កើតនិងចាប់យកផលចំណេញក្នុងមធ្យោបាយថ្មីៗដោយការបន្ថែមតំលៃទៅលើផលិតផលនិងសេវាកម្មដែលមានស្រាប់ឬផ្តល់នូវមូលដ្ឋានសម្រាប់សេវាកម្មនិងផលិតផលថ្មី។បធ្យោបាោយមួយនិងតម្លៃបន្ថែមដទៃទៀតពួកគេផ្តល់ឲ្យអតិថិជននូវផលិតផលនិងសេវាថ្មីៗ ផ្តល់ឲ្យនូវសេវានិងផលិតផលមានតម្លៃទាបជាងមធ្យោបាយដែលធ្លាប់មាន។គម្រូមធ្យោបាយមួយចំនួននៃសមត្ថភាពRich Communicationរបស់អ៊ីនអើណេត។ebayគឺជាបន្ទប់លក់ផលិតផលលើបញ្តាញដែលប្រើប្រាស់អ៊ីម៉េលនិងសមាសធាតុប្រតិកម្មដទៃទៀត។ប្រជាជនអាចបញ្ជា(bid)ផលិតផលនៅបណ្តាញដូចជាបរិក្ខាកំព្យូទ័រ ស្រា គ្រឿងអង្ការការ សំបុត្រប្រគុំតន្រ្តី និងគ្រឿងអេឡិចត្រូនិវដែលដាក់តាំងដោយអ្នកលក់ជុំវិញពិភពលោក។
ចំណាត់ថ្នាក់
បរិយាយ
ឧទារហណ៏
ហាងលក់ផ្ទាល់
Virtual Storfront
លក់នូវផលិតផលនិងសេវាកកម្មជាក់ស្តែងនៅលើបណ្តាញជមនួសឲ្យការលក់តាមរយ:ហាងលក់រាយ។ការចែកចាយសេវានិងផលិតផលមិនទំនើបាន់កាប់ដោយមធ្យោបាយចាស់។
amazon.com
Wine.com
WingpanBank.com
ការដោះដូរលើបណ្តាញ
On-line exchange
ជាប្រព័ន្ធបព្ជាទិញដែលអ្នកទិញចំរុះអាចទិញពីអ្នកលក់
Asia capacity exchange
Covisint
E-Steel
Fibermarket
អ្នកលក់ពត៏មាន
Information Broker
ផ្តល់ឲ្យពត៏មានពីផលិតផលការលដាក់ថ្លៃនិងលទ្ធភាពទិញដូរ។អ្នកខ្លះសម្របសម្រួលប្រតិបត្តិការប៉ុន្តែតម្លៃសំខាន់របស់ពួកគេគឺមានពត៏មានដែលពួកគេផ្តល់ឲ្យ។
ParNet
Travelocity
អ្នកផ្តល់សេវាលើបណ្តាញ
On-line Service Provider
ផ្តល់ឲ្យសេវានិងគាំទ្រដល់អ្នកប្រើប្រាស់Hardware and Software
PCSupport.com
@Backup
Xdrive.com

0 comments:

Post a Comment